27 april 2007

Promenad respektive kraftgång

Jag promenerade till jobbet i dag, och det var som alltid lika skönt. Och det är som alltid lika vackert utmed Norr Mälarstrand. Man känner sig så fräsch, både när man promenerar och när man väl sen kommer fram. Lite känner jag i halsen nu, men jag försöker ignorera det.

På vägen mötte jag en annan fräsching, nämligen Ulf Lundell, som var ute och kraftgick. Har man läst hans tidiga böcker verkar han ju nu vara en helt annan person. Senast jag såg honom gick han omkring i träningsoverall, och nu som sagt var han ute och träningsgick. Och smal har han blivit också...

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger annen sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avundsjukan flödar!!! Jag vill också gå förbi Lundell!!! ;) Jag har hört en del som har gjort det, han är tydligen ute och promenerar varje morgon. Då är han i Sverige i alla fall, jag hade fått för mig att han hade dragit utomlands, fast det är klart, nu när våren är på gång så vill han ju vara här i Sverige (det låter som jag känner Lundell bäst av alla) ;)

fre apr. 27, 10:15:00 fm  
Blogger annen sa...

Förresten så har du en utmaning att göra på min blogg! :)

fre apr. 27, 10:34:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida