25 april 2007

En okej efter-jobbet-öl

Jag har varit ute med några på jobbet i kväll. Vi gick först och tog en drink eller öl, men bestämde oss sedan för att gå vidare och äta. Tyvärr valde vi (de andra) ett riktigt sluskställe. Maten var visserligen lagom dyr (inte för dyrt för att gå ut bara så där) men alldeles för fet, och inte speciellt god. Ölen var dock helt okej.

Vi beställde också in lite Sangria (jag har aldrig druckit det) och det var tydligen väldigt bra, jämfört med andra ställen. Själv tyckte jag det var riktigt gott.

De andra gick sen vidare, men jag bestämde mig för att gå hem. Det är ju en dag i morgon också...

Det har dock varit en ganska trevlig kväll. Och det var kul att träffa Johan igen, en kille som slutade på mitt jobb för ett par veckor sedan.

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Det är därför jag sällan äter ute. Alltid är det något fel. Och jag är en mkt hungrig man.

tors apr. 26, 07:51:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida