26 april 2007

Cykel men ingen öl

Jag har varit på spinning i kväll, för första gången på nästan fyra veckor. Min mage, rinnande näsa och värkande hals har hindrat mig att gå tidigare. Men i dag blev det av alltså. Och jag gick på SATSCykel, ett nybörjarpass. Och det märktes att konditionen inte var vad den har varit. Verkligen.

Men det gick bra ändå. Näsan rann lite, och rinner nu också. Och det var ganska tungt. Men det gick bra som sagt, och jag hoppas verkligen att jag kommer igång nu.

Vi har pub på jobbet i dag och efter träningen funderade jag på om jag skulle gå tid. Men jag orkade inte, jag var för trött. Dessutom har jag druckit alkohol både tisdag och onsdag. Och det finns stor risk att jag ska göra det ett par-tre gånger i helgen också. Så det fick bli en vit dag i dag.

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Bra där. Spara dig!
"Vi har pub" låter kul. Det var länge sedan vi hade så kallad "Fredagsöl". Lika bra det kanske, eftersom jag på ett ungdomligt vis alltid blir för full och säger konstiga saker.

fre apr. 27, 07:37:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida