27 april 2007

Annens utmaning

Jag har blivit utmanad av Annen. Och det var svårt; på en del frågor fanns mer än tre svar, på en del klart mindre. Men jag har gjort mitt bästa...

Tre saker som skrämmer mig:
- Råttor.
- Klimathotet.
- Att jordens dragningskraft ska ta slut och vi alla falla rakt ut i rymden.

Tre personer som får mig att skratta:
- Mitt ressällskap från New York och Glasgow.
- Annika Lantz.
- Freddan.

Tre saker jag älskar:
- Att flirta.
- Chokladglass.
- Fotboll.

Tre saker jag hatar:
- Råttor.
- Föräldrar som inte kan uppfostra sina barn - eller sig själva.
- Onödig orättvisa.

Tre saker jag inte förstår:
- Siffror.
- Varför vissa människor inte kan använda sin hjärna.
- Varför jag aldrig träffar Honom.

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
- Min nya MacBook.
- En knallgul klockradio.
- Ett anteckningsblock.

Tre saker jag gör just nu:
- Bloggar.
- Lyssnar på Rapport.
- Funderar på om jag ska följa med Kimman till Torget i kväll.

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Leva utan ekonomiska bekymmer.
- Resa mycket mer.
- Träffa Honom.

Tre saker jag kan göra:
- Byta stickkontakt.
- Hålla ordning och reda.
- Skratta åt mig själv.

Tre saker jag inte kan:
- Lära mig hur datorer, eller Internet, fungerar.
- Förhandla för mig själv.
- Förstå mig på vissa människor.

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- The Arks samlade.
- Kloka människor.
- Tystnaden.

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Sjunga.
- Fler språk.
- Busvissla.

Tre favoriträtter:
- Sushi.
- Glass.
- Tingsrätten.

Tre personer jag utmanar:
- Tennis
- Honkenponken
- Jonaz

Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skit också. Jag som precis kände en bloggning vara på g om hur listor o upprapade rapportering bara är utfyllnad. Så vi får väl se...

fre apr. 27, 08:15:00 em  
Blogger annen sa...

Busvissla vore rätt tufft att kunna!

fre apr. 27, 09:04:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jonaz: räcker ut tungan: na na na na naa na.

Annen: jag saknar det jättemycket när jag är på konsert...

fre apr. 27, 09:08:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jonaz: en sak till. Jag vet att du varit ganska flitig sista tiden, men jag tycker ju att du är bra, om än något svår att förstå sig på ibland, att jag vill få dig att fortsätta...

=)

fre apr. 27, 09:46:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Honey, om det är nån som är svår att förstå sig på så är det väl du?! ;-)

lör apr. 28, 09:07:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag ska snart ta mig an utmaningen! :-)

sön apr. 29, 10:36:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida