16 mars 2007

Det rätta i livet

Jag har precis sett Masjävlar. Och den är så jävla bra! Jag blir så glad. Även om den är jobbig, och får mig att tänka på den håla där jag är uppvuxen, och som jag mår dåligt av att bara tänka på. Men samtidigt någonstans ger den mig hopp. Hopp för oss människor*. Och för svensk films framtid...

Och såg ni Så ska det låta i kväll? Jävlar vad jag skrattade!

Gäster i dag var Roger Pontare, Linda Bengtzing, Malena Laszlo och Niklas Andersson. Vid ett tillfälle skulle kameran zooma in Andersson eftersom han skulle sjunga. Det är bara det att precis då reste sig Andersson upp - så kameran hamnade i stället precis i skrevet på honom. Det såg så fruktansvärt roligt ut! Ha ha ha.


*Oj, vad jävla pretentiöst det lät, då.

Etiketter: , , , , , ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Å, jag som älskar skrev (se Jonaz med Z:s blogg...).

lör mars 17, 12:23:00 fm  
Blogger annen sa...

Haha! Då njöt du va ;)

lör mars 17, 12:51:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida