20 februari 2007

En alldeles för tidig morgon

Jag vaknade en stund innan sex i morse, och kände att jag inte hade ro att ligga längre. Dessutom kände jag en släng av att jag druckit vin i går. Så jag steg upp. Jag käkar frukost nu, men ska nog gå och lägga mig en stund igen.

Någon tidning har inte kommit. Det är ju inte för tidigt, så något måste ha hänt. Vädret, kanske?

Så jag fick ju sätta mig framför datorn i stället. Och läsa lite om semlans historia, Volvos bud Nissan Diesel, ett bygglov till Gunnar Hökmark och Stefan Holms jakt på rekord.

Och så har jag funderat lite: jag hade tänkt gå och träna i dag - för första gången på närmare tre veckor. Jag har inte vågat eller kunnat tidigare på grund av att jag varit förkyld. Men naturligtvis kändes det värre i näsan när jag vaknade. Fast jag tror att det blir lite träning ändå. Jag känner hur min kropp skrumpnar ihop alltefter som tiden går. Och jag kan ju ta det lite lugnt...

Jaha ha, lite blandad kompott så här på morgonen alltså.

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

1. Ja, det hade snöat.
2. Ät inga semlor så kan du skippa gymmet.
3. Gå och lägg dig.

tis feb. 20, 08:02:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida