20 november 2006

Idol 17 november 2006

Jag var ju inte hemma i fredags så jag såg inte Idol. Men jag spelade in det. Och har avhållit mig från att kolla på skvallermedia på Internet över helgen. Så jag har nu sett det, utan att veta vem som åkte ut, och kan därför göra en liten kortrecension som jag brukar.

Nivån den första omgången var låg, rakt igenom. Även om Erik var något bättre än de andra.

Och Aronson fällde en liten tår eller två när Johan fick hälsningen från sin bror, och började gråta. Snyft.

Andra omgången var bättre. Klart bättre. Bäst var Erik igen. Han går verkligen från klarhet till klarhet. Men Johan, Johan, Johan: du har ju sån talang. Varför är du så SLARVIG? Valet blir ju självklart.

Bäst i kväll: Erik.

Sämst i kväll: Johan.

Hedersomnämnande: Felicia.

Bör röstat ut: Johan.

Nu ska jag kolla resultatet...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida