18 november 2006

Instickare

Apropa gardagen sa var den överjävligt trakig. Jag hade fortfarande problem med min mage sa jag orkade inte ga ut. I stället var jag ute och at en snabb middag, sedan satt jag och kollade pa MTV och hade skittrakigt.

A andra sidan var jag nog trött, och hade kanske inte haft sa roligt om jag gatt ut, för jag somnade tidigt och sov väldigt länge i morse.

MTV och CNN är för övrigt de enda tva kanaler pa teven jag kan se om jag vill första nagot. Sa jag lär mig vad som händer i världen. Och far mg lite musik i själen. Mycket tysk sadan...

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Om du vill lära känna riktigt bra tysk musik så skall du köpa Rosenstolz. Peter (också bög) skriver all musik själv och sedan framför han och Anna den. Mycket bra.

lör nov. 18, 05:20:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Å, ändå lite gala att ligga på ett hotell i Berlin.

lör nov. 18, 06:44:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida