19 november 2006

Berlin, rapport V

Jag har inte sa mycket tid kvar pa mitt internetkonto, sa det här fa bli en snabbis. Liksom den i gar. Hö hö.

I dag har jag suttit fast i en bilkö med bussen. Vi satt nog totalt i en halvtimme, pa grund av nan parad av nagot slag. Men jag har sett lite mer av stan i alla fall. Men ingen shopping - allting är ju stängt. Nästan i alla fall.

Och sa har jag hittat en Ferrari-butik. Om jag nu skulle vilja ha en. Och varför skulle jag inte vilja det? De är ju skitsnygga! De skyltade med tva: 110 000 euro respektive 165 000 euro. Som hittat. Eller nat...

Har inte bestämt om jag ska ut i kväll eller inte. Är jäkligt trött. A andra sidan lär jag ha tid att sova. Folk gar ju ut sa sent här...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

"hö hö"? ;-)

mån nov. 20, 03:08:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida