03 maj 2006

En skitsak

Jag vet att Mats Strandberg gillar ämnet - i varje fall har han tagit upp det flera gånger i sin blogg. Och även i sin krönika i QX, om jag minns rätt. Själv har jag försökt undvika det, men nu går det inte längre: jag har funderat en del kring det här med BAJS. Var kommer allt ifrån? Och hur får det plats?

Jo, jag vet att det är avfall och slaggprodukter, men jag menar hur farao får det plats i magen!? Vissa gånger bajsar man ju så jäkla mycket också. När man tittar ner i toalettstolen känns det som att hela magen måste ha följt med ut...

Eller som i dag till exempel: jag har skitit tre gånger i dag: i morse, efter lunch, och nyss. Och ganska mycket varje gång. Men hallå! Var kommer det bara ifrån? Och varför är det så mycket just i dag?

Och, kanske framför allt, måste det lukta så JÄVLA ILLA?!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Visserligen beklagade du dig för att du inte hade nåt att skriva om...

Men det här stinker!

;-)

ons maj 03, 06:59:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Haha...åhh, varför skrattar jag alltid åt bajs?... förutom är det handlar om fågelbajs dårå. Då blir jag vansinnig och mycket äcklad. :-)

ons maj 03, 07:49:00 em  
Blogger Oswald sa...

Bajs verkar vara på tapeten:
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,819643,00.html

...eller hur f-n man nu säger...

tors maj 04, 04:32:00 em  
Blogger Aronson sa...

Hmpf. Jag fick inte den där länken att funka, oswald...

tors maj 04, 08:52:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida