30 april 2006

Brev till Åsa

Så, nu är det gjort. Nu har jag äntligen tagit modet till mig och skrivit till Åsa Jinder. Det känns skönt!

Åsa Jinder har skrivit Bli min mamma igen, en diktbok som har blivit något slags källa att ösa ur för mig. En källa av tröst, hopp och - faktiskt - trygghet.

Det är klart att jag hoppas på någon slags återkoppling, men det är inte det viktiga. Jag är mest glad över att jag gjort det; hon förtjänar allt beröm hon kan få.

Åsa Jinder hittar du på hennes webbplats.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad bra! Man borde återkoppla o berömma varandra mer.

De dikter du lagt in har verkligen känts som mitt i prick, och jag har kunnat känna igen mig själv i mycket. Du har verkligen fått mig att få upp ögonen för hennes texter. tack för det.

Hoppas boken fortfarande går att få tag i.

sön apr. 30, 03:34:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida