02 maj 2006

God natt, och lycka till

Jag har sett Good Night, and Good Luck i kväll. Det var ingen höjdare. Men inte dålig heller. Fast jag gillade sättet den var gjord på, med inklipp av gamla filmer. Och så gillade jag David Strathairn, som spelade huvudrollen. Han var väldigt bra. Men i övrigt tror jag inte att det är en film som jag kommer att lägga på minnet.

Fast det är lite synd, för det är ett viktigt ämne den tar upp, nämligen McCarthy-eran i USA.

Och vem har nånsin tyckt att George Clooney är en bra skådis...?!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Clooney är väl bra? Jag tycker han är fin att titta på också!

ons maj 03, 06:07:00 em  
Blogger Aronson sa...

Nej, jag har faktiskt aldrig förstått hans storhet som skådespelare. Och att han är snygg gör ju inte honom till en bättre skådis...

Då är han klart bättre som regissör (han hade regisserat den här filmen).

ons maj 03, 06:23:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ok, du kanske har rätt. Men jag gillar Clooney iaf, han verkar ha sympatiska åsikter också. Får se om jag ska se filmen. (skrivet i reklampausen av en lite tam Sex and the city-repris)

ons maj 03, 10:56:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida