01 maj 2006

Valborg på Patricia

Jag har hånglat med en snusare i kväll. Det smakade skit! Fy fan, alltså. Jag har fortfarande kvar smaken i munnen. Det är nästan som att jag snusat själv. Det smakar för jävligt!

Men att hångla är ju alltid kul. Men det var nog det enda roliga jag haft på Patricia i kväll. Annars var det mest att kolla in alla fulla och på annat vis tokiga människor. De få puddingar jag såg var alla redan upptagna...

Hmm. Jag undrar om jag verkligen är gjord för klubblivet.

10 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Men oj så tidigt du var hemma! Det är ju vid tre det roliga börjar.

mån maj 01, 07:05:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Nja, jag kände mig inte på humör för att reas ut...

mån maj 01, 10:57:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Nej, ingen rea! Bara festligare stämning.
Jag vet att du är på tok för värdefull för köttmarknaden.

mån maj 01, 11:09:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Du är bara för gullig, Kim. Låt mig bara samla lite mer mod, så kommer jag snart att tacka ja till det där frieriet... =)

mån maj 01, 11:17:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jaså det är sånt du gör när jag trillat hemåt - idkar tobaksbruk! ;-)

mån maj 01, 11:21:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ska jag också byta namn på dig, J?

mån maj 01, 11:44:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Oops! Nej, det var nog bara min demens som slog till. It's still me. Me me me. ;-)

mån maj 01, 01:39:00 em  
Anonymous Anonym sa...

..aha...så det var inte på Patricia du idkade "snusning" utan hemma vid....;-) Låt trevligt...;-)

Danne

mån maj 01, 07:11:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Nä det var nog på jollen som tobaks(miss)bruket utspelade sig. Jag visste väl att jag inte kunde lämna Aronson att fäkta för sig själv... ;-)

mån maj 01, 07:35:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Skönt att moralens väktare var på plats och försvarade hedern...eller nåt:-)

//Danne

tis maj 02, 08:46:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida