17 april 2006

Två slut och en början

Så var min filmhelg över. Två nya filmer blev det i dag, båda från teve. Jag har sett Jag är nyfiken - gul (tråkig) och Se till vänster, där går en svensk (okej). Det blev inte så många filmer som jag hade tänkt mig i helgen, men det blev ju så mycket annat kul också... =)

I övrigt har jag gått en långpromenad i dag, jag kände att jag behövde det för att rensa hjärnan. Och sätta punkt.

I morgon börjar verkligheten i form av jobb. Fy fan vad jag ser fram emot det. Not.

2 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Jag hade tänkt åka in och jobba idag, men jag har kollat på en hel säsong av Stargate Atlantis i stället (är man en nörd så är man).

Tittade också på början av Nyfiken Gul (om det var den som gick igår kväll), men tröttnade (det enda roliga i den är att se hur Börje Ahlstedt såg ut för ungefär 40 år och lika många kilo sedan)

mån apr. 17, 10:18:00 em  
Blogger Aronson sa...

Stargate Atlantis? Aldrig hört talas om...

Börje Ahlstedt var ju väldigt lik kungen som ung. Kul kuriosa...

mån apr. 17, 10:46:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida