17 april 2006

Bakis

Jäklar, vad jag mår dåligt i dag. Huvudet håller på att sprängas, jag har en jävla ångest och jag är bakiskåt.

Jag kan inte säga om jag hade kul eller inte i går, men det finns helt klart saker jag ångrar. Bland annat att jag drack så jäkla mycket. Och att jag sa saker till A och hans tjejkompis som jag verkligen inte borde ha sagt. Och att jag gjorde vissa saker som jag inte borde ha gjort.

Jag vet, det är bara bakisångest och det går över snart. Men ändå.

Och så har konspirationsteoretikern inom mig börjat arbeta. Kanske det inte alls är så att A har pv. Jag menar, jag har sett honom så pass många gånger, och man kan ju tycka att han någon gång skulle vara tillsammans med sin pv. Men inte. Jag har börjat fundera på om det kanske var något som kompisen sa bara. Suck, jag är otrolig, jag vet. Och det är klart att jag ska glömma honom, men just i dag känns det svårt. Å andra sidan känns allt möjligt väldigt svårt i dag...

För övrigt höll jag på att hamna i en trekant i går. Den ene killen flirtade vilt med mig, men den andre verkade svalare, så det blev inget...

Sa jag förresten att A var där?

GGGGAAAAAHHH!

Tänk så mycket planer jag hade för i dag. Inget verkar bli av. Allt bara för att jag var tvungen att dricka så mycket i går. Dessutom lurade A mig att bjuda honom på ett glas. Visst, det kunde jag väl göra, men jag känner mig lite lurad. Särskilt som han egentligen inte alls brydde sig om mig. Han pratade knappt med mig. Fast han var kanske inte helt nykter han heller...

Suck, fan, helvete.

Fast tjejkompisen var trevlig. Även om jag har en känsla av att hon ljög för mig.

Jag hade tänkt gå och träna i dag, men det vete fan om jag klarar. I så fall spyr jag väl över cykeln. Fast mest av allt vill jag bara ligga i soffan och kolla på en film. Tillsammans med A.

Nej, fan, nu får det vara slut på självömkandet. Nu får det bli Plan B i stället!

5 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Nu byter jag sida; har hittills tjatat på dig om A, men som sagt, nu byter jag!

Okej, konspirationsteoretikern i dig kanske har rätt, A har kanske ingen PV. Han verkar ändå inte särskilt intresserad.

Okej, flickvännen kanske ljög. Varför gjorde hon det? Därför att hon vet att A inte är intresserad?

Glöm A, it's his loss, move on!

mån apr. 17, 01:07:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle inte kunnat formulerat det bättre rexxie! Aronson inse att slaget är förlorat till 100 % !

Antar att du inte varit intresserad av alla som stött på dig heller...sånt är livet!

//Danne

mån apr. 17, 06:41:00 em  
Anonymous Anonym sa...

...och du har rätt..det du håller på med nu är självömkan. Det är bara klädsamt i lagoma doser!

mån apr. 17, 06:43:00 em  
Blogger Aronson sa...

He he. Först gör ni allt för att jag ska satsa på honom. Nu är det precis tvärtom. Men jag håller med, jag var ju på gång att glömma bort honom långt tidigare, men ni eldade på för att jag skulle försöka en sista gång.

Men ni har ju alla absolut rätt: nu är det kört, och mitt liv kommer att gå vidare.

=)

mån apr. 17, 06:55:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Bra Aronson, det som är skillanden mot tidigare är att du och vi nu säkert VET att han inte är intressed.

//Danne

mån apr. 17, 07:55:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida