17 april 2006

Jag gråter, gråter och gråter

Rubriken är något missvisande, eftersom jag fått lära mig att pojkar inte gråter. Så jag gör inte det. Jag kan helt enkelt inte.

Jag har varit på Patricia i kväll. A var där. Först låtsades han inte se mig. Sen gick jag fram till honom och pratade. Han var inte speciellt intresserad - det märktes väldigt tydligt... =(

Dessutom berättade hans tjejkompis att han har pv.

Jag hånglade typ 15 sekunder med en annan kille. I övrigt var kvällen tämligen misslyckad.

I natt kommer jag att gråta mig själv till sömns.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Då har du äntligen fått svar på varför han inte är intresserad. Även om det kännas tungt nu så är det bra för nu kan du gå vidare.

Sedan vet du ju inte om A är trevlig...det är ju bara hans utseende du är tänd på. Han kanske är astråkig om du skulle lära känna honom.

Danne

mån apr. 17, 07:30:00 fm  
Blogger Rexxie sa...

Danne har helt rätt! Nu kan du släppa A och gå vidare!

mån apr. 17, 08:54:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Släpp honom. Move on. Lätt för oss att säga, förstås, men det förändrar inte det sunda i rådet. :)

mån apr. 17, 06:20:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida