14 april 2006

Morgonstund har guld i mund

Visst, det är fredag och min kropp kan ju inte veta att det är helgdag. Men MÅSTE jag vakna klockan 06.23? Hade det inte varit trevligare om jag för en gångs skull hade kunnat vakna, säg 08.57? Eller varför inte 10.13? Eller åtminstone 07.50...?!

Ja, jag är morgonpigg. Väldigt morgonpigg! Det vill säga, jag vaknar tidigt. Alltid. Jag är däremot ingen trevlig person på morgonen. Jag vill helst inte prata, utan mest sitta och sura över DN (eller som i dag: en god bok). Tyvärr har jag skrämt iväg mer än en kille med mitt tråkiga morgonhumör (förstagångskillar, alltså). Det är först när jag ätit frukost och duschat som jag blir människa på riktigt.

Men jag gillar morgonsex! Det är klart bättre än kvällssex (eftersom jag ju, logiskt nog, är jäkligt kvällstrött...). Om jag följer med en kille hem skulle jag helst bara vilja gå och lägga mig och sen ha det sköna på morgonen i stället. Men det är sällan de vill samma sak...

4 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

hahaha
Har en polare som skulle passa dig och ditt humör precis. ;)

fre apr. 14, 04:46:00 em  
Blogger Aronson sa...

Åh. Är han snygg...? ;-)

fre apr. 14, 05:10:00 em  
Blogger Oswald sa...

Självklart. ;)

fre apr. 14, 06:12:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Haha... jag är precis som du! ;-)

sön apr. 16, 06:46:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida