13 april 2006

I valet och (jeans-)kvalet

Så, då har man äntligen köpt ett par jeans. Men det satt långt inne. Först sprang jag runt och letade jeans som jag bestämt att jag ville ha, men hittade inga. Sen gick jag till affären med jeans som jag bestämt mig för att inte köpa i, eftersom jag alltid köper deras jeans. Men de är ju så snygga. Och jag hittade två par. Suck: decisions, decisions... Jag fick till slut mer eller mindre tvinga den söte killen i affären att lägga undan båda två, så att jag kunde gå ut och rensa hjärnan lite och försöka välja i lugn och ro.

Och det gick. Men jag kommer säkert att ångra mig. Kanske...

Men några skor har jag inte hittat. Än. Fast jag har bestämt mig för att sätta mig ned och fundera på vad det är för skor jag behöver (vill ha). Det blir kanske enklare då. ;-)

För övrigt har jag åkt tunnelbana med Inger Nilsson i dag. Fast det kändes bara lite stort.

3 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

Varför köpte du inte båda två?

tors apr. 13, 06:01:00 em  
Blogger Aronson sa...

Tro mig, jag var väldigt nära att göra det. Men det hade nog blivit lite för dyrt. =(

Men som de sa i affären: man kan ju komma tillbaka en annan dag...

tors apr. 13, 06:06:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Aha, den söte killen i affären vill att du kommer tillbaka....

tors apr. 13, 06:27:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida