09 april 2006

Shopping - eller brist på

I dag hittade jag skorna som jag letat efter så länge (jag såg dem i New York, men köpte dem aldrig där). Tyvärr satt de inte skönt, så något köp blev det inte. Så nu är det bara att börja om från början i jakten på nya skor. Fast inte riktigt, det känns som att mina tankar börjar formulera sig kring hurdana skor jag vill ha. Även om vi inte riktigt är där än...

Men nu kommer nästa problem: jag har kommit på att jag behöver nya jeans. Suck, vad ska man köpa...

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Baggy upptill, smala nedtill. Mörkblå.
:)

sön apr. 09, 06:10:00 em  
Blogger Aronson sa...

Oj, har modegurun talat? Jag tar det genast till mitt hjärta - och med mig när jag går ut och shoppar nästa gång...

=)

sön apr. 09, 07:27:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Annars går det bra med smala också. Gärna vita, röda eller gula.
:)

sön apr. 09, 10:47:00 em  
Blogger Aronson sa...

Hade faktiskt funderat på vita, men nu har mina blå favvobyxor gått sönder, så det får nog bli blå ändå...

mån apr. 10, 08:35:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Äh, våga va lite vild! ;)

mån apr. 10, 09:31:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Jag kanske kan köpa ett par blå OCH ett par vita... =)

mån apr. 10, 09:41:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Ja, gör det. Köpt ett par vita Cheap Monday - kostar ju bara 400 SEK.
:)

mån apr. 10, 01:08:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida