06 april 2006

En lunch i tiden

Jag åt lunch med Inger och Johan i dag. Det var trevligt. Och gott. Vi var på Pong - asiatisk buffé. Problemet när jag äter buffé är bara att jag tenderar att alltid plocka åt mig för mycket. Och som det välartade barn jag är, så äter jag upp det jag lagt på min tallrik (annars händer det tydligen något med barnen i Etiopien).

Men nu är magen stor som ett hus. Och hård. Men Aronson är hård mot de hårda. Så jag slår tillbaka. Eller hur det nu var...

I övrigt väntar jag på kvällen. Då ska jag få fotvård. Det ska bli så sköööööööönt!

=)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha... ja, det är farligt med bufféer. Halsbrännan brukar komma som ett brev på posten...

tors apr. 06, 05:12:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida