13 april 2006

En ren dag

I dag är det skärtorsdagen, och det betyder halvdag på jobbet. Så jag funderar faktiskt på att gå hem snart. Eller, snarare, gå ut och shoppa lite. Jag har ju fortfarande inte hittat de där skorna. Eller nya jeansen...

Skärtorsdag betyder också påskfuckingkärringar. Peppar, peppar, men jag har faktiskt haft tur. Det har aldrig kommit några till mig. Tack, Gud, för portkoderna... ;-)

Och sen är man ledig i fyra långa härliga dagar. Då ska jag slappa, slappa och slappa. Och kolla film. Mycket film, hade jag tänkt.

Får se om jag lyckas masa mig iväg till Patricia på söndag också...

=)

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kan du inte placera en nejlika i knapphålet på skjortan så man ser vem du är?
;)

tors apr. 13, 12:43:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Önskar dig en trevlig helg och hoppas att du hittar skor och jeans!

//K

tors apr. 13, 01:20:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Puh, vilken tur att det inte bara är jag som tycker illa om ungar som klär ut sig och går runt och tigger godis....

Jag + USA + Hallowen skulle sluta med Rexxie i häkte för något hemskt dåd!

tors apr. 13, 03:59:00 em  
Blogger Aronson sa...

Var skulle jag gå och visa upp mig med min nejlika, anonym? Berätta, så kommer jag... =)

tors apr. 13, 05:14:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Nejlikan skulle du antagligen ha på Patricia för att bli uppraggad av anonymous....

Jacta alea est. Du är härmed officiellt utmanad på egen begäran....

tors apr. 13, 05:53:00 em  
Blogger Aronson sa...

Aha, på Patricia. Se, det fattade inte jag...

Kan man verkligen vara utmanad på egen begäran...?

tors apr. 13, 06:17:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Jajamensan! Hos Rexxie kan man bli utmanad på egen begäran; där styr inte logiken längre...

tors apr. 13, 06:33:00 em  
Blogger Aronson sa...

Tack, K. Detsamma önskar jag dig (en trevlig helg alltså).

Jag kommer inte in hemma hos dig...

tors apr. 13, 08:46:00 em  
Anonymous Anonym sa...

rexxie, du har helt rätt.

lör apr. 15, 12:13:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida