15 april 2006

Dressed with ketchup

Jag är mitt inne i ketchupeffekten. Saker som jag vill ha bara rasar över mig.

Inte en dag för tidigt!

Så här är det:

Under ett par veckor letade jag efter ett par jeans, men hittade inga. Jag sprang runt i de flesta butiker, men det verkade kört. Sen, helt plötsligt, hittade jag inte ett, utan två par. Jag hade jätteproblem med att välja, och funderade ett tag på att köpa båda, men det blev till slut ett av paren, och jag tror att det var rätt val.

Under en ännu längre tid har jag letat efter skor. Jag har inte riktigt vetat vad jag ville ha, mer än att de skulle vara snygga och sköna att gå i (döööh). Men inte hittat några. Men så i dag: jag hittade inte ett, utan två par. Suck och stön. I valet och kvalet. Igen!

Men den här gången föll jag till föga och köpte BÄGGE paren. De ena var jäkligt snygga men något mindre sköna, de andra var jäkligt sköna, men mindre snygga. Men jag orkade bara inte välja en gång till. Så det blev som det blev. Det ena paret var inte så dyrt heller. Inte det andra heller egentligen, fast lite mer än det första...

Hoppas jag nu inte ångrar mig också...

2 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Man ångrar aldrig en bra shopping. ;)
Konsumera bort din ångest!
En paroll jag försöker leva efter.
=D

lör apr. 15, 07:25:00 em  
Blogger Aronson sa...

He he. Med tanke på hur mycket jag köpt sista tiden måste jag ha en jävla ångest... ;-)

lör apr. 15, 10:23:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida