11 mars 2006

'Sjuk nekades vård'

Jag ringde jourläkaren nu på morgonen men hon (sjuksköterskan) tyckte inte att det var någon idé att jag kom in. Det var antagligen bara virus "och det kan man ju inte göra något åt". Jävla skit. Varför är mina luftrör som de är? Helt jävla värdelösa.

Jag har haft ytterligare en sömnlös natt. Somnade i och för sig nästan direkt, men vaknade sen vid 4, slumrade till 5, låg halvvaken till 6 och var då klarvaken och gick upp. Fjärde natten i rad - precis samma scenario.

Och nu har jag lite frossa också. Hoppas nånstans att det betyder att feber är på gång - det var det som saknades enligt sköterskan...

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hmmmm...konstigt att du inte fick komma dit tycker jag.

Det är ju skitjobbigt när man inte får sova, man blir ju liksom inte människa på hela dagen... och om det handlar om flera sömnlösa nätter...fy!

lör mars 11, 09:23:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida