29 augusti 2007

Tidig morgon, igen och igen

I lördags var jag på Lino. Jag kom därför i säng sent, men vaknade ändå tidigt på söndagen. Tämligen trött.

Så på kvällen gick jag och la mig ganska tidigt. Det var min sista dag på semestern, och eftersom jag till viss del vänt på dygnet, förstod jag att risken för att jag skulle vara trött på måndagen var överhängande.

Jag hade möte tidigt på måndagen, så jag var tvungen att gå upp tidigt. Vansinnigt trött. På kvällen kom jag i säng någorlunda tidigt, men vaknade mitt i natten.

På tisdagen hade jag återigen ett tidigt möte, så jag var tvungen att gå upp tidigt igen. I går kväll gick jag och la mig riktigt tidigt, låg en liten stund innan jag somnade, men vaknade i natt för att gå på toaletten.

I dag har jag inga möten what so ever. Så man tycker ju då att jag hade kunnat ta lite sovmorgon för att försöka "sova i kapp". No, no. Så fungerar inte Aronson. I stället satte jag klockan på 05,20 och gick på ett spinningpass*.

Så gissa om jag är trött nu då. Ska jag orka med resten av dagen? Kommer jag att stupa? Och kommer jag att klara av att ta sovmorgon i morgon?


*Spinningen gick inte så bra i dag. Jag kände mig seg och oinspirerad. Dessutom hade A dålig musik i dag.

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Oerhört jobbigt.
Jag lider med dig.
Och du med mig.
Tur att vi ibland även kan glädjas tillsammans.

ons aug. 29, 10:08:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha ha. Precis, Kimman...

Du och jag: vi gläds och lider tillsammans. =)

ons aug. 29, 10:11:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Men du kanske inte ska försöka komma i säng "någorlunda tidigt", om du ändå vaknar "för tidigt" på morgonen?

ons aug. 29, 07:08:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jonaz: men jag vaknar ju inte för tidigt: jag tvingas ju upp så tidigt. Och då kan man ju fråga sig varför jag går upp EXTRA TIDIGT en dag när jag egentligen inte behöver...

:-/

ons aug. 29, 09:46:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas det gick bra med sovmorgonen idag!

tors aug. 30, 08:13:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida