28 augusti 2007

Dagens 070828

DAGENS VILL HA: Min säng.
DAGENS KLÄDSEL: Grå kostym och grönrandig skjorta.
DAGENS DOFT: Naturell.
DAGENS FRISYR: Rakad skalle.
DAGENS HÄNDELSE: Jag har äntligen radio på jobbet!
DAGENS LÅT: "Hey You" med Madonna.
DAGENS PLANER: Jobb och sen handla.
DAGENS SAKNAD: Sommaren.
DAGENS DUMMASTE: En kvinna på mitt jobb. Jag ska dock inte nämna några namn...
DAGENS SJUKA: Nej, ganska frisk.
DAGENS DROG: Esberitox.
DAGENS ROLIGASTE: Har inte inträffat än.
DAGENS KÖP: Mat och rakblad.
DAGENS GODIS: Nej, det är slut med det.
DAGENS BLÄ: Regnet.
DAGENS HUMÖR: Humör och humör, men jag är väldigt trött.
DAGENS ORD: Medarbetare.

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men du kan berätta vad den dumma kossan gjorde!

tis aug. 28, 11:04:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida