25 augusti 2007

Skitigt, men rent

I dag har jag gjort något som jag inte gjort på länge, och som jag försöker undvika så mycket som möjligt: bajsat på en offentlig toalett. Jag tycker det är så jävla äckligt att sätta sig där, men med den mage jag har är det ibland oundvikligt. Jag passade på att göra det på McDanald's på Hornsgatan, som antagligen är en av de renaste McD-restaurangerna i stan.

I övrigt är jag ordentligt sugen på att gå på Lino i kväll. Jag tror också att jag skulle behöva det, med tanke på KP*. Men jag verkar inte få med mig någon. Och ensam vill jag inte gå. Så det får väl bli en hemmakväll eller så i stället...


*Jag har gått en lång promenad i dag, och bara haft en enda person i huvudet precis hela tiden. Jävla grubblerier!

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mmm, nöden har ingen lag!

Lycka till på Lino (för jag förmodar att du kom dit)
:)

//Sarisen

sön aug. 26, 12:03:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida