22 augusti 2007

Åh, vilken (mar)dröm

Jag har precis vaknat upp ur en mardröm, och sitter här med ett hjärta som bankar som f-n. Så som någon slags terapi, för att lugna ner mig, bestämde jag mig för att gå upp och skriva av mig direkt.

Och visst är det konstigt med drömmar. Vad som i vaket tillstånd verkar som ingenting, kan i drömmen te sig riktigt otäck.

Jag drömde att jag skulle vara med i en trekant (som visade sig bli en fyrkant, varav en var tjej). Hur vi träffades förstod jag aldrig, men vi bestämde oss för att gå till en heterobar(?) för att ha sex där. Väl där kände jag att "det här funkar inte". Samtliga de tre andra var rejält fula. Så jag bestämde mig för att smita. När jag sa att jag var tvungen att gå på toaletten började de andra säga, typ "åh, han ska smita, han ska smita. Han gillar oss inte". Jag bedyrade att så inte vara fallet, utan att jag verkligen behövde gå på toaletten. Så jag reste mig upp och gick mot toadörren, men väl där vände jag, hukade mig och smet ut genom ytterdörren. Sen sprang jag, och sprang och sprang. Jag vågade inte vända mig om för att se om de andra sett att jag smitit och om de följde efter mig. När jag väl vände mig om - vaknade jag med ett kraftigt ryck. Och var otroligt rädd.

Så, nu ska jag lägga mig igen. Hoppas bara jag kan somna om...

Etiketter:

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Wow! Freud would have a field day with that one...

ons aug. 22, 08:12:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Oj! Det betyder att du legat med någon du egentligen inte ville ligga med. Drama.
Alternativt att du skulle vilja ligga med någon men ditt samvete säger nej. Hmm... Med tanke på din libido tror jag på första teorin.

ons aug. 22, 12:24:00 em  
Blogger eurofivestar sa...

Det är så spännande att läsa om drömmar! Hade också en knäppis inatt. Vet ej om jag ska skriva om det dock.

ons aug. 22, 01:33:00 em  
Anonymous Anonym sa...

*Kim* is having a field day with this one... ;-)

ons aug. 22, 01:51:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jonaz: Vad betyder field day?

ons aug. 22, 02:12:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ibland MÅSTE man helt sonika gå och somna om igen för att bli av med den där obehagskänslan som vissa drömmar ger. Annars sitter den i hela dagen... :P

tors aug. 23, 05:06:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida