18 augusti 2007

Bra konsert som viktig gäst

Jag har varit på The Ark på Gröna Lund i kväll. Jäkligt bra, de är verkligen ett bra liveband. Självklart spelade de lågar från det senaste albumet, men bäst ändå var deras gamla hits, som "It Takes A Fool To Remain Sain" och "Calleth You, Cometh I". Typ 15 000 personer var där, meddelade en speaker. Stort.

Jag skulle gå dit med Lina. Men när vi talades vid tidigare i dag, berättade hon att även hennes sambo skulle komma och även en kompis till dem. Jag, Lina och sambon gick dit tillsammans. Efter ett tag sms:ade kompisen och berättade att han fått VIP-biljetter. Så vi fick stå på VIP-balkongen, och blev dessutom serverade gratisöl och -vin. Nice. Jag ska bli VIP:are för jämnan...


Tillägg
Jag är ju ingen van VIP:are så när jag ville ha lite att dricka sprang jag omkring och letade efter baren med plånboken i högsta hugg. Jag hade inte fattat att vi fick det gratis. NU vet jag.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jaha. Det är därför du är full.

lör aug. 18, 12:40:00 fm  
Blogger Aronson sa...

*garv*

lör aug. 18, 12:42:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Var också där, såg säkert er på vip balkongen ;)

lör aug. 18, 10:15:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida