15 augusti 2007

Ingen dejt

Han kom aldrig. Inte heller hörde han av sig, eller svarade på mitt sms. Och han har inte heller skickat något brev på Qruiser. Jäkla karl. Hör han av sig bör han ha en jävligt bra förklaring.

Så jag gick och åt lunch ensam i stället: ugnsbakad lax med färskpotatis. Och ett glas rosé. Det var gott, men tråkigt att äta ensam.


Tillägg
Han hörde av sig till slut på Qruiser, och kom med en förklaring. Ingen bra förklaring tyckte jag, men han vill träffas igen. Jag har bett honom föreslå något...

Etiketter: ,

6 kommentarer:

Blogger eurofivestar sa...

All men are bastards. Så är det bara.

ons aug. 15, 03:59:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Så det var inte bara jag som got stood up den här sommaren...
Vi bra måste hålla ihop.

ons aug. 15, 04:05:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Han kanske läste om ståltråden och blev skrämd....

ons aug. 15, 05:31:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Bitch troll from hell.

ons aug. 15, 11:24:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hmm... vill du ha hjälp att klå upp honom så ställer jag upp! ;-)

tors aug. 16, 08:41:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag hoppas förklaringen innehöll minst ett dödsfall i familjen, annars går det fetbort...

tors aug. 16, 09:30:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida