15 augusti 2007

Dejt syftande mot sex

I dag har jag en lunchdejt. Men inte någon "vanlig" dejt, utan en specialare. Jag har träffat killen via Qruiser och vi chattade för några månader sedan. Sedan slutade han plötsligt höra av sig, för att återkomma för någon vecka sedan. Så jag har glömt det mesta vi pratade om; vi får börja om från början i dag, känns det som.

Killen föreslog en lunch eller fika bara för att prata och lära känna varandra. Vad som gör den här dejten speciell är att killen redan har pojkvän, och enligt honom ett öppet förhållande. Vi ska alltså känna av om vi ska bli KK eller något annat eller ingenting. Lite speciellt, i alla fall för mig.
Men samtidigt spännande...

Etiketter: , ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

:-O
Berätta sedan ALLT.
Jag vet ju inget om sådant här.

ons aug. 15, 10:31:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha.

As if...

ons aug. 15, 10:50:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Gud så modernt med sånnadära förhållanden. Åh, inte alls som på min tid.

ons aug. 15, 11:44:00 fm  
Blogger eurofivestar sa...

Spännande!!!
Go for it!

ons aug. 15, 01:48:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida