13 augusti 2007

Handdukar och öl

Efter att ha befriat mig från bakishuvudvärken och bakiskåtheten begav jag mig tidigare i dag ner på stan för att kolla på handdukar. Jag har nämligen kommit på att jag behöver nya. Jag sprang runt lite och kollade, och hittade dem jag vill ha. Jag kan dock inte bestämma vilken färg jag vill ha, så det blev inget köp i dag.

Efter handdukshoppingturen blev jag fikasugen och ringde Jonaz för en gemensam fika. Vi hittade dock inget roligt fikaställe, så det blev ett ölhak i stället. Och jag hade verkligen tänkt mig en vit dag i dag. Men så blev det inte. Verkligen inte. I stället blev det öl efter öl. Lite mat och mer öl. Men det var ju trevligt ändå...

När jag var på NK och kollade handdukar såg jag förresten en inte så jättekänd skådespelare. Han hörde sig för om en morgonrock. När han fick höra att priset för rocken var strax under 1 700 kronor, utbrast han: "det var ju inte så farligt". Och så säger de att skådespelare inte tjänar så bra...?!

Etiketter: , ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Bakiskåtheten är den bästa kåtheten. Eller snarare; frukten man då skördar smakar bättre än någon annan frukt.

mån aug. 13, 09:56:00 em  
Blogger Aronson sa...

Du har varit för länge på landet, Kimman...

;-)

mån aug. 13, 10:22:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ja. Det har jag...

tis aug. 14, 09:30:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Men så brukar jag också säga, eller ja.. jag brukar säga "jasså, inte mer". Man vill ju inte verka poor bara för att man är det lixom.

tis aug. 14, 11:35:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida