19 augusti 2007

Åh, vilken helg

Jag har haft en mycket bra helg i Gävle. Trots att vi mest sprungit i heminredningsaffärer och på IKEA (som väl också räknas dit). Och så har vi sovit, kelat, kollat på teve, knullat, käkat pizza, promenerat och en massa annat.

Och så råkade Aronson hälla ut typ halva flaskan (ganska stor flaska) med glidmedel över honom, mig och halva sängen. Jäklar, vad jag skrattade. Han skrek och jag skrattade. Så det blev inget mer sex just då...

Mer än så tänker jag inte berätta om helgen. Jo, att vi bestämt oss för att inte gifta oss med varandra. Men att vi vill ses igen.

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Gud vilket härligt inlägg!
Hahaha.
Ljuvligt.

mån aug. 20, 12:41:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Najselinajs! KP står för... Kamratposten? KnullPartner? Sign-off signum?

Låter som en kalashelg! Men jag är besviken på att ni inte ska gifta er! Ska ju på bröllop idag och inser att det är riktigt kul att få möjlighet att berätta pinsamma episoder ur brudgumparens förflutna. (Lägger historien om glidmedlet till arkivet...)
;-)

mån aug. 20, 10:55:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Sorry, jag hade lite bråttom visst. Det är jag som var "anonym"

mån aug. 20, 10:57:00 fm  
Blogger Ponte sa...

Låter som en toppenhelg, får börja åka till Gävle i framtiden...

mån aug. 20, 01:08:00 em  
Blogger Aronson sa...

Anonyme Jonaz:
Snygga gissningar. Men helt fel.

;-)

Ponte:
Fast vi träffades ju i Stockholm...

mån aug. 20, 02:45:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida