22 augusti 2007

Inget radioutseende

Jag har bestämt mig för att köpa en radio för att kunna ha på jobbet. Av någon anledning kan jag inte lyssna på SR:s sändningar på nätet - fönstret stängs bara ner hela tiden. Så för att kolla vilka apparater som finns på marknaden har jag i dag gått runt i olika radioaffärer. Och det är möjligt att jag hittat någon, men jag ska gå runt lite till innan jag bestämmer mig (och invänta lönen på fredag), men en sak kan jag konstatera: de unga män som jobbar i radioaffärer är väääldigt stiliga!

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Radioaffären? Har farbror varit i "radioaffären"... Hade de några fina apparater då... ? ;-)

ons aug. 22, 06:20:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Klart de är stiliga!
De ska ju sälja apparater till sådana som du och jag!
:-O

ons aug. 22, 06:44:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Nämen, då får du gå istället fölr mej sen.. jag blir alltid rädd för sånnadära i den sortens affärer. Filippa K däremot.. grrrrr

ons aug. 22, 08:56:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jonaz:
Hmpf.

Kim:
Fast när de blir äldre är de inte så stiliga längre... :-/

Tennis:
Ha ha. Du måste visa mig de där Filippa K-säljarna. För det är inte min erfarenhet... ;-)

tors aug. 23, 12:12:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

nätradion tar för mycket bandbredd..

tors aug. 23, 10:19:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida