26 augusti 2007

Humöret på topp igen

Jodå, det blev Lino i går. Först hamnade jag på Mälarpaviljongen med Jonaz och entourage. Vi drack vin och pratade. Sedan bar det av till Lino. Eftersom vi trodde det skulle bli väldigt mycket folk, gick vi tidigt. Fast så många var där inte. Jag har varit med om "värre". Och det roliga är ju att alla står ute, så det är nästan tomt inne i lokalen. Men det är väl bra att passa på, det var ju "den sista sommardagen" i går. Trots att det verkar vara fint i dag också...

Men kul var det, riktigt kul. Jag pratade med många roliga människor, och en del mindre roliga. Och så bjöd Lino på mousserande vin (de firade fem år), som Aronson naturligtvis drack lite av. Och sånt där sätter sig ju direkt i huvudet, så jag fick ta det lugnt med ölen resten av kvällen. Ändå har jag något ont i huvudet i dag...

Under kvällen fick jag en hel del från sms från KP. Han var jättegullig. Och precis när jag kommit hem ringde han också. Han var full och go. Och jättesöt mot mig. Och i morse ringde han igen, och var bara så gullig. Så min ångest från i går satt kanske bara hos mig. Eller så har kanske hans tjejkompis som bor över hos honom i helgen talat honom tillrätta...

Etiketter: , , , , ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Minst sagt härligt att höra.

sön aug. 26, 12:44:00 em  
Blogger eurofivestar sa...

Underbart! Jag dock inte klarat av Linos igår.
Men kul att du får SMS! Morr.... :)

sön aug. 26, 03:12:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Är det något du vill berätta för mig men inte vågar?

sön aug. 26, 06:22:00 em  
Anonymous Anonym sa...

haha, jag har ett entourage! Det låter det! ;)
Och så kom jag på att etiketterna sorteras i bokstavsordning, så det är därför "bakis" och "Jonaz" kommer bredvid varandra. Började tro att jag på nåt sätt hade med ditt nuvarande tillstånd att göra... ;-)

sön aug. 26, 07:28:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Vaa??? Jag såg aldrig något mousserande vin!! Grr...

sön aug. 26, 09:19:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida