02 juli 2007

Sebbe piggar alltid upp

Jag är oerhört trött i dag. Jag hade svårt att somna i går kväll, kroppen kändes som att den var på helspänn av någon anledning, och tillsammans med min utekväll i lördags gör det att jag i dag inte riktgit orkar fokusera på väsentligheterna.

Men jag ska sitta med på två anställningsintervjuer i dag, så det är väl ganska lugnt. I morse var det en intervju med en tjej för tjänsten efter min kära kollega Miss Inga from Sweden som ju snart slutar. Och i eftermiddag ska jag i egenskap av ordförande i vår lokala SACO-föreningen träffa en kandidat till ett chefsjobb här.

Så jag behöver pigga upp mig lite, och vilket sätt är väl bättre i dessa dagar än lite Sebastian-musik. Den här gången blir det Aerosmiths Walk This Way.


Etiketter: , , ,

5 kommentarer:

Blogger Fred sa...

Sebbe? Är inte det en hund? *förvirrad* ;)

mån juli 02, 04:59:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag vill ha snygga hunkar med stor utrustning!!

mån juli 02, 05:48:00 em  
Blogger Aronson sa...

Saker är inte alltid vad de synes vara, Fred... ;-)

Kollega: men jag finns ju här. Hela tiden!

mån juli 02, 08:19:00 em  
Anonymous Anonym sa...

MMMMMM vad använder du för speglar? :-)

mån juli 02, 09:25:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag såg Sebastian i fredags. Han var på george Michael-konserten i Globen. :)

tis juli 03, 09:47:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida