01 juli 2007

En parantes

Jäklar, vilken dag alltså. Jag har haft djävulskt ont i huvdet och varit väldigt trött. Dessutom har jag svettats och känt mig alldeles seg. Och varit konstig i magen och varit bakiskåt och haft bakisångest.

Jag har varit och köpt alldeles för mycket godis och tittat på sex avsnitt av Sex and the City. Och i kväll tvättar jag.

Men jag längtar tills jag får gå och lägga mig och sova, sova, sova.

Och taxichauffören i går? Tja, inte så mycket att berätta. Han var väldigt sexig, och jag är ganska säker på att han flirtade lite med mig. Och jag försökte flirta lite med honom också. Och situationen var så het (åtminstone för mig), så jag hade alldeles säkert låtit honom följa med in om han bara signalerat lite. Men det blev inget. Han märkte väl hur full jag var. Eller också vågade han inte. Eller nåt...

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du måste bli mer aggressiv. Greppa kuken!!!

sön juli 01, 09:11:00 em  
Blogger Ponte sa...

Synd, det kan ju vara bra med en favvotaxichaffis, du kanske skulle få rabatt...

mån juli 02, 08:21:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Din kåta kollega låter som vem som helst av mina kollegor.

mån juli 02, 08:45:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Oj, jag måste komma ihåg att använda min nya identitet.

mån juli 02, 08:45:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida