28 juni 2007

Sensuellt

Det vackraste jag vet är att se två män kyssas.

Etiketter: , ,

9 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Oh, det bästa med Torchwood! :)

tors juni 28, 02:20:00 em  
Blogger eurofivestar sa...

Åh! We love Torchwood!!!

tors juni 28, 03:11:00 em  
Anonymous Anonym sa...

vad är det???

tors juni 28, 08:08:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Det är ännu bättre när man är en av de inblandade parterna.

tors juni 28, 08:11:00 em  
Anonymous Anonym sa...

ÅHHH! Vad vackert!
Vilken film är det?

/Sarisen

tors juni 28, 09:17:00 em  
Blogger Aronson sa...

Sarisen: det är tydligen en brittisk tv-serie som heter Torchwood.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Torchwood

tors juni 28, 10:24:00 em  
Blogger Oswald sa...

Den går numera på någon av TV4s kanaler har jag för mig!

Det är en spin-off på Doctor Who (de har bara kastat om bostäverna) i samma B-SciFi-stil - de jagar aliens a' la' Men in Black - med twisten att huvudpersonen är bisexuell (eller han ligger med det mesta) spelad av en öppet gay brittisk skådis.

fre juni 29, 11:27:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hello,
Bra blogg Aronson!
Uppskattar verkligen dina val av You Tube musiksnuttar, men undrar om du vet om och hur jag kan lägga ned musik/film snuttarna till min Ipod, inte så teknisk hmmm. Thank You.

lör juni 30, 10:43:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Tack Hoffa. Vad glad jag blir.

Men tyvärr, du pratar med en precis lika oteknisk figur. Jag har inte en aning...

lör juni 30, 01:08:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida