28 juni 2007

Jag - en fjortis

Nu har han smugit sig in i mina drömmar också. Suck. Är jag inte en fjortonårig flicka fångad i en vuxen mans kropp så är jag i vart fall mentalt störd.

Jag drömde alltså om Sebastian Karlsson i natt. Det jag kommer ihåg av drömmen är att han berättade att han gillar parfym. Och jag blev lite uppgiven; det betydde ju att jag måste börja med parfym på allvar igen. Jag är nämligen inte så överförtjust i det.

Nåja. Alla måste vi ju kompromissa i ett förhållande...

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

HAHA! Vi är sådana patetiska gamla gubbar.
Under mello drömde jag om både Måns och Seb och kände mig helt förälskad.
:)

tors juni 28, 10:40:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Så länge ni inte svimmar utanför Bengans till Tokio Hotel så tycker jag man kan få hållas med sina fjortisfasoner. :)

Längst fram på Allsången med en "Jag älskar dig Sebbe!"-skylt kan däremot också vara tveksamt...
Bara som ett tips! ;)

Ett annat tips är i alla fall att du fortsätter drömma om Sebbe och inte träffar honom live. Drygare och tristare människa får man leta efter. I alla fall enligt min erfarenhet.

tors juni 28, 02:27:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker det låter som en mardröm...:-)

Hagge

tors juni 28, 06:20:00 em  
Blogger Ponte sa...

Mysigt, han var en liten läckerbit för ett år sedan, men nu verkar han mest flummig på nått osexigt sätt.

fre juni 29, 08:30:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida