26 juni 2007

Nu har sommaren börjat

Allsång på Skansen började i kväll, och vad kan man säga? Jag blir väldigt glad när jag ser det. Det är bra artister, roliga artister, annorlunda artister. Och alla presenteras på ett roligt och ofta annorlunda sett. Och Anders Lundins manus, och kortintervjuer med artisterna, blir aldrig plumpa eller träiga eller pinsamma. Jo, vissa av hans företrädare led av det...

Kvällens artister var bland annat The Ark, Electric Banana Band, Maria Möller och Pernilla Wahlgren med sonen Benjamin.

Och åh, vad jag kände att jag ville se The Ark live. Ola Salo är så jäkla bra!

Etiketter: , , ,

4 kommentarer:

Blogger annen sa...

Ska vi se The Ark, du och jag? Den enda annars som vill hänga med mig är min mamma ;)

tis juni 26, 09:40:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Och mamma duger inte...?

Men har du deras turnéplan då?

=)

tis juni 26, 09:54:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Jag såg det inte enbart pga Pillan + son. Barn som sjunger är det värsta jag vet (förutom krig och sånt). Och i kombination med en överhurtig morsa bredvid sig på scen blir det för mycket för mitt arma hjärta.

ons juni 27, 07:44:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Åh, jag vet precis vad du menar, Kimman.

http://aronson.blogspot.com/2006/01/skitmusik-la-kent.html

ons juni 27, 08:24:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida