30 juni 2007

Bläääh

Usch bläääh, jag har en riktig blääähig dag i dag. Allt känns bara bläääh. Och allt folk säger vänder min blääähiga hjärna genast till något negativt. Trots att den som sa det med största sannolikhet inte menade det så.

Jag har alla taggar utåt och nåde den som vågar göra något utfall emot mig. Då lär han eller hon få känna på taggarna. Rejält.

Jag har gått med lurarna på hela tiden när jag var ute och shoppade och var så nöjd, så nöjd med att jag slapp höra alla ungjävlar, alla tonårstjejer som tjattrar så man får ont i huvudet och alla mesiga gamla gubbar som inte vågar stå upp mot sina fruar.

I stället fick jag i tre timmar höra ljuvlige Sebastians röst.

Men shopping blev det. Jag har, äntligen, köpt en ny väska*. Och så blev det strumpor och galgar också. Helt okej shoppingdag faktiskt.

Men usch vad blääähigt det är. Och så började det regna också. Och jag funderar på om jag verkligen behöver gå och handla mat, eller om jag kan använda det jag har i skåpen tills i morgon...


*Calvin Klein, faktiskt.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

Länkar till det här inlägget:

Skapa en länk

<< Startsida