24 juli 2007

Min morgon hos doktorn

Jag har varit hos läkare nu på morgonen. Jag kom dit vid 08.15 och kom inte tillbaka till jobbet förrän strax innan 11.00. Och då ska man ändå ha i åtanke att själva läkarbesöket varade i drygt fem minuter. Det var väntan i stället. Men jag hade väl räknat med det, så jag hade en bok med mig. Och har jag riktig tur har jag snart läst ut Harry Potter och halvblodsprinsen.

Jag gick till läkaren med anledning av utslagen i ljumsken, som nu har spridit sig, och inte heller blivit bättre av svampmedlet jag tagit. Läkaren tittade lite och sa direkt att det inte var svamp. I stället menade han att det var eksem och att jag först skulle torka ut dem, och sedan använda mjukgörande salva.

Suck. Jag vill bli frisk. Nu!

Etiketter: , ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vart tionde år går kroppen ju igenom rejäla förändringar och man drabbas av både det ena och det andra. Detta kanske är ditt tionde år?
Nystart år 2008.

tis juli 24, 12:36:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Ja, fast jag hade ju en sån 2001...

tis juli 24, 12:50:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hmm... cyklerna kanske blir kortare ju äldre man blir? Måste forska i saken.

tis juli 24, 01:26:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att det snart blir bättre! :)

ons juli 25, 09:04:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida