20 juli 2007

På ett hotellrum

Aronson: full och god på ett hotell, någonstans i Sverige. Jäklar, vad det tog alltså. Två öl och ett glas vin, och jag är nästan under bordet. Jag får skylla på de senaste dagarnas spänning; på jobbet och inför den här resan.

För övrigt vågar jag inte surfa in på någon av mina homies bloggar. De kan ju upptäcka var jag är. Men jag tänker på er alla.

Och så siter jag och funderar på om det ska bli TV 1000 i kväll. Eller om jag ska sova i stället.

Etiketter: , ,

4 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Har jag missat nåt inlägg, eller varför är det så hemligt vart du är?
Och är det nån som jagar dig eller vilka är så nyfikna?

lör juli 21, 12:18:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker det är rörande. Din tilltro till att vi faktiskt är nyfikna vart du har tagit din tillflykt.

Inte alls!

Eller jo... kanske lite.

Håller med Oswaldo - varför är du så hemlig?! Börjar misstänka att du försnillat pengar från [deleted to protect the oh not so innocent]...

Men ditt hemlighetsmakeri är till ingen nytta! Du undrade inte varför det tog sån tid för mig att supporta dig med datorn över telefon... Eller varför samtalet mystiskts "bröts"...

Med goda vänner hos Felia och tre mobilmastar i din närhet är ditt gömställe avslöjat! Och jag måste säga att jag är lite besviken.... Gnosjö! Bättre kan du väl! ;-)

lör juli 21, 03:06:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Med tanke på ditt SMS igår kväll vet jag åt vilket håll du styrde kosan.
:-O

lör juli 21, 11:16:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Oswald:
Nej, du har inte missat något inlägg. Och jag är inte jagad av maffian. Och nej, det är inte ens hemligt var jag är. Jag har bara bestämt mig för att inte berätta det...

Jonaz:
Nåja, vem var det som ringde i går för att snoka... ;-)

Kim:
Nej, jag är inte där. Frågan kom upp av en helt annan anledning. Varför den plötsligt blev viktig vet jag inte.

lör juli 21, 02:06:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida