18 juli 2007

Böldpest?

Jag har ju problem med utslag i ljumsken, som jag inte riktigt vet vad det är. Men jag gick till Apoteket och frågade. Och apoteraren jag pratade med tyckte jag skulle pröva medel mot svampinfektion, för att se om det hjälper. Och hjälpte inte det, borde jag gå till läkare. Sa hon.

Så jag gör så: jag testar. Hittills, tre dagar, har jag dock inte sett någon förbättring. Men man bör tydligen vänta minst en vecka...

Men jag hoppas på en snabb förbättring; det ser lite äckligt ut. Jag känner mig äcklig också. Ungefär som när man har vårtor.

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Känner du dig också som en vandrande petriskål?

ons juli 18, 03:31:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Vi vet vad vi tycker om vårtor...

ons juli 18, 04:54:00 em  
Anonymous Anonym sa...

testa Silon salva annars =)

ons juli 18, 06:10:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ge det ett par dagar till så blir det säkert bättre. =)

tors juli 19, 12:10:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Skabb?

tors juli 19, 05:05:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida