15 juli 2007

Bak(is)

I går bakade jag igen. Och den här gången blev brödet jättebra. Och gott. Anna Skipper kan verkligen bröd.

Nybakat bröd med ost och gräslök är smaskens! Jag fattar inte varför jag inte köper gräslök oftare. Det är mums.

I dag ska jag inte baka. Jag har alldeles för ont i huvudet för det. Jag hade bestämt mig för att ta det lugnt med alkoholen i går. Och det gjorde jag. Problemet var att jag inte tyckte att den alkoholen jag drack "tog" tillräckligt, så jag drack lite mer än jag tänkt. Och helt plötsligt hade jag druckit för mycket. Krasch boom bang så blev jag skitstupfull. Så jag gick hem. Från Lino, alltså.

Etiketter: , , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åhh! Vad härligt att brödet blev bra tillslut! =) Anna är lovely!

sön juli 15, 12:00:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida