13 juli 2007

Hälften kvar

Jag har varit på Ikea i eftermiddag, min älsklingsplats på jorden. Jag åkte dit för att köpa fyra saker: en plastburk, en bakform, galgar och en tavelram. Galgarna och ramen var det viktiga.

Jag kom därifrån med en bakform och sjutton (?) plastburkar (jodå, så att. Det var billigare än en). Ramen var slut och galgarna hittade jag inte: och hann inte heller leta; jag ville så gärna hinna med gratisbussen hem. Så jag får väl bege mig dit igen så småningom. Eller åka till Barkarby.

Och så åt jag i restaurangen. Det var flera år sen jag gjorde det. Men iirrk, det var inte särskilt gott. Men billigt.

Paolo Roberto var där. Jävlar, vilken spännig jävel.

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger eurofivestar sa...

Ramarna är alltid slut på bloody IKEA. Hade samma problem för några veckor sedan. Mkt irriterande.

fre juli 13, 09:17:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jamen, värmeljus och servetter finns alltid!!

//Sarisen

fre juli 13, 10:31:00 em  
Blogger Aronson sa...

Euro:
Jag vet. Det är andra eller tredje gången det händer för mig.

Sarisen:
Nej nej, säg inget mer om det. Jag drunknar snart i värmeljus!

;-)

fre juli 13, 11:07:00 em  
Anonymous Anonym sa...

En mycket obehaglig karl, det där.

lör juli 14, 07:52:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida