12 juli 2007

Oseriös inbjudan till sex

Jag fick ett brev på Qruiser i förmiddags, från en person som jag aldrig haft kontakt med tidigare. Innan jag öppnade brevet såg jag att det var en förfrågan om jag var intresserad av en gruppträff.

Och jag blev helt kall. Jag visste inte riktigt hur jag skulle förhålla mig till situationen. Visst, jag har testat trekanter några gånger, men grupp? Och med en massa okända, som jag inte ens visste i förväg hur de såg ut? Var det verkligen vad jag ville? Men hur skulle jag bemöta det? Jag visste ju inte något om varken han som skrev brevet eller om de andra som skulle vara med i gruppen. Kunde jag begära bild av samtliga? Eller skulle det räcka med honom som skickat brevet? Och varför ville de ha just mig? Var jag så attraktiv för brevskrivaren?

Tankarna gick runt.

Men så, efter typ två timmar, vågade jag öppna brevet. Och jag blev så besviken: det var så oseriöst:

Hej, skulle du tänkas vara intresserad av en gruppträff på centralt beläget hotell i Sthlm nu på måndag morgon.
Vi blir 2-3 aktiva och 1-2 passiva.
Vi "efterlyser" en aktiv kille. Du ?

Jävla hönshjärna! Det var ju inte mig de var intresserde av. Och det var ju inte vad jag kalla någon seriös grupp, utan bara några kåta, säkert gamla, gubbar som skulle knulla lite på ett hotell. På en måndagmorgon.

Eeeeww.

Etiketter: , ,

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Måndag morgon. Eeew.
;-)

tors juli 12, 04:51:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Let's not get in to the "seriös" discussion again...

tors juli 12, 04:52:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Va? Tacka nej till sex???

tors juli 12, 05:57:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Kl 7. Måndag morgon. Tacka fan för det! ;-)

tors juli 12, 06:34:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Oseriös inbjudan till sex?

eller

Inbjudan till oseriös sex?

Kan sex vara oseriöst? Kan en inbjudan vara det?

Discuss among yourself.

tors juli 12, 06:43:00 em  
Anonymous Anonym sa...

När ska du blogga om dina trekanter?

tors juli 12, 07:06:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh du är så sött naiv!.. Ingen är ute efter just dig när det gäller sex. Du är bara ett osynligt objekt!

tors juli 12, 10:32:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida