08 juli 2007

En slacker-dag

Efter att ha duschat och gått en liten promenad, känner jag mig nu som en helt ny människa!

Men vilken dag alltså. Jag har inte haft kraft att göra någonting över huvud taget. Så jag började med att kolla på fyra avsnitt av Ally McBeal. Och sen surfade jag lite. Och lite till. Och runkade lite. Och sen surfade jag lite till. Och kollade lite på teve. Och åt lite, fast inget jobbigt. Och sen gick jag och la mig och sov, för jag tänkte att jag skulle bli lite starkare av det. Och sen surfade jag lite till.

Men sen tog självbevarelsedriften över. Så jag gick in på toaletten, rakade mig och duschade. Och sen gick jag som sagt en promenad. Jäkligt skönt! Och av någon anledning styrdes mina steg till affären. Så det blev lite mer jordgubbar. Och en Dumle-glass - de är goda de.

Och nu har jag mat i ugnen så att jag får lite middag i magen. Och sen blir det jordgubbar. Med Kesella vanilj till, vilket faktiskt Oswald lärt mig äta det.

Enda bra på teve i kväll: Life On Mars.

Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag såg nog vad du skrev.
Men jag kommenterar istället jordgubbarna. Eller vad det nu var. Jag har svårt att skaka bilden av mina hinnor. Oj, oj, oj.

sön juli 08, 06:46:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Vanilj-Kesella är mums. Men nu kommer jag aldrig mer att se på den vaniljgula såsen på samma sätt som förr, än mindre äta den. Inte efter att du omnämnt det i samma sammanhang som R-ordet... ;-)

sön juli 08, 07:42:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida