22 juli 2007

Vad hotell gör för din sömn

I går nio timmars sömn, i dag åtta. Jäklar alltså. Jag får nog hålla med Jonaz: hotell gör gott för dina sömnproblem. Och i det här fallet trots att hotellets bar har sin uteservering precis nedanför mitt hotellrum, och i går hade de några riktigt skrikiga gäster där - och jag tvingades ha fönstret öppet på grund av värmen.

Nu ska jag äta frukost, sen styr jag kosan mot Stockholm. Fast inte raka spåret, jag tänkte ta några utflykter på vägen och kolla lite...

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Å! Vad kan det vara för utflykter...
Tycker du ska fota lite vägskyltar och blogga dem. :)

sön juli 22, 09:40:00 fm  
Blogger annen sa...

Du verkar ha haft det lika underbart som jag de senaste dagarna! :) kram

sön juli 22, 06:54:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh, jag vill också bo på hotell!

sön juli 22, 08:46:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida