04 april 2007

Ingen leverans

Fan också, jag upptäckte precis att jag fått ett mejl till min privata mejladress. Det var från Apple Store. De meddelade att transportbolaget försökt leverera min iPod i dag, men att leveransen misslyckats. "Det stod ju inte mitt namn på dörren". Nej, tacka fan för det, det var ju min jobbadress. Och jag HADE skrivit mitt jobbnamn också. Men av någon anledning fattade de inte det.

Och när de nu ändå var här utanför, kunde de inte ha ringt? Jävla idioter!

Nu får jag inte den förrän i morgon: "alla bilar var ju redan ute och körde".

Töntar! Och ja, jag är tämligen irriterad just nu!

Etiketter: ,

8 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

*Visslar och nickar*

ons apr. 04, 02:31:00 em  
Blogger Oswald sa...

Men kryssade du inte i rutan "detta är en företagsadress"?
Då ska de ju lämna den i receptionen!

Snacka om att UPC inte verkar gilla dig...

Å vad är Kims problem då? Elaking! Unnar du inte Aronsons hans iPod innan påsk?

Själv avskyr jag UPC och deras "vi levererar bara när du inte kan"-policy.

ons apr. 04, 02:55:00 em  
Blogger Oswald sa...

*ups*

UPS skulle det vara såklart.
Nu rör jag ihop det igen.

ons apr. 04, 02:55:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Samma UPS som talar om när man öppnar konto hos dem att "vår europeiska flyghub ligger i ett område med mycket dimma, så försändelser kan bli försenade"...

Eh, ursäkta? Expressspeditör som lägger en kontinentalhub i värsta dimträsket?

Men billigt är det...

Och jag lider med dig Aron.

ons apr. 04, 03:27:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jo, Oswald, jag kryssade. Men av någon anledning missade de företagsnamnet...

Och det var inte UPS, UPC eller någon annan UP heller, utan TNT...

Och det retar mig fortfarande att de inte kunde ringa när de stod utanför...

Kim: nej, jag förstår inte.

ons apr. 04, 03:54:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Jag är så himla irriterande. Jag vet.
Ska hålla mig på min kant ett tag nu.
Jag har ju trots allt hört att jag kommenterar mer än jag bloggar.
*Lalalaa*

tors apr. 05, 09:09:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha ha. Kimman min vän. VEM har sagt något så dumt?

Fortsätt du kommentera. Du gör alltid min dag lite soligare genom dina underfundigheter!

=D

tors apr. 05, 10:16:00 fm  
Blogger Oswald sa...

hahahaha
Jag kan absolut komma ut och berätta att den kommentaren kom från mig! :)
Jag vill ha mera Kim i hans egen blogg, och mindre i andras.
Så är det bara.
Å det står jag för! :D

TNT alltså?
Jag hade UPS.
Weird att de skickar med olika?
Hoppas du har den idag, Aronson!

tors apr. 05, 11:17:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida