03 april 2007

Lunch

Jäklar, vad kallt det var ute i dag. Jag skulle ut och handla lite lunch och tog tack och lov på mig jackan. Däremot lämnade jag kepsen på jobbet, och jag trodde nästan att jag skulle frysa skulten av mig.

Men lunch blev det: soppa. Och den slank ner lite bättre än jag vågat hoppas på. För även om jag var hungrig, kände jag inte för att äta något över huvud taget.

Annars sitter jag mest och väntar på min nya iPod Nano. Jag beställde den i söndags, och har bett att få den levererad till jobbet. Har jag tur blir det redan i dag. Annars har de lovat före påsk...

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vilken färg blev det? Och vad blev det för gravering på bak "stycket" ?

tis apr. 03, 02:41:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jag har köpt en ferrarriröd - till förmån för aidsarbetet i Afrika.

Graveringen återkommer jag till...

tis apr. 03, 02:50:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Den kommer att dyka upp nästa veckas tisdag. Jag är ledsen.

tis apr. 03, 04:39:00 em  
Blogger Oswald sa...

Min dök upp på tisdagen efter att jag beställt den vid elvatiden på söndagskvällen. Så du borde absolut få den idag eller senast imorgon.
Kul!
Välkommen i röda klubben. :)

tis apr. 03, 05:52:00 em  
Blogger Aronson sa...

Kimman: du är alltid lika optimistisk... ;-)

Oswald: jag beställde min i söndags vid 16-tiden. Men har inte fått den än... =/

tis apr. 03, 06:33:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida